Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 10:40:25 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13470 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, Lennu tn 48 (Kontori ja 
Laohoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus. Rajatava hoone 
kanalisatsioon on lahendatud selliselt, et biopuhastist väljuv heitvesi 
juhitakse kraavi, kust kaudu see liigub maanteekraavi ja sellest omakorda 
Väänojja.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27277598>  (menetlus nr: 
459612), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister